Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2021 16:47 - в процеса на работата
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 409 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Погледнах във фейса, кои мои приятели са разгледали сторито ми, видях кои са ме допуснали до себе си в инстаграма, прочетох заглавията на онлайн вестниците и в седем и петдесет и четири минах покрай пазача.

-Чистя това ... „кеша“ дето ми каза и сега нямам проблеми с телефона. - ми казва той и ме гледа заговорнически.

Ако не бяха семплите му „сотовски“ фланелка и панталон, истински „шфейцар“ от песенъа на „Машина времени“ „Кафе лира“ „...за дверями швейцар. Непреступен и важен, стоит он на страже боевым кораблём“

Забрави да се чекираш! Вики вижда в компютъра! - услужливо ми напомня бат Любо – инженера.

Преди нередовно се чекирах, сега редовно не се чекирам -мисля си.

Ще ходя до сервиза сега, и да не обърквам системата! -не е истина, но и не е лъжа, казвам му.

Вратата ми е отворена, значи бат Наско е дошъл.

-Хайде бе началник, чакам те! Нося ти болничен! Приключвам с шофьорлъка! Два месеца ще съм болнични и после – пенсия. Дето сме си казвали, да го забравим .

То ние за пет месеца много си казахме- мисля си.

-Ти за нищо не ме послуша ама ...! - тръгва си бат Наско

-Ааа послушах те, минах през Константиново! - казвам му

-От там се спестяват двайсе километра! - радва се Наско

-Само, че е за луноходи, а аз не бях с луноход!

-Летя! Знаеш като машина съм! На „темпомат“ и газ! - отговаря ми Живко в телефона. -След малко съм в Силистра! Ти ко правиш! Ех, началник да си! - Живко.

Осем и шест! Магито трябва да се появи. Нейната експресивна кола, я нямаше на паркинга.

Позиционирал съм се до помпата за „адблу“то, имам алиби, време и разстояние да се насладя на всеки детайл от нея!

Чекира се през раничката, която е метнала на рамо, излиза на корта като Габриела Сабатини – зелена блузка, бели панталони и резедави маратонки. Само, че е по-красива, царствена и говори добре български!

-Как е как е! -изненадва ме бат Желю – хладилния агент – в износения си гащеризон.

-Повече от добрето! Казвам – Щях да те питам...!

-Бързам! Бяга настрани Жельо

-Вчера източихме шест килограма фреон от хладилника на 4720, а той събира...

-Четири! Казва Жельо, спря да бърза, хвана ме под ръка и започна загрижено да ме поверява в хладилната механика, все по-далеч и по-далеч, и само за стотна от секундата видях, че Маги днес е с розова ризка, бежави панталонки и светлочервени маратонки.

После ме „започна“ Криси от пласмента, шефа, и ме „довърши“ Катя от склада.

 

Влизам в офиса и гледам Маги, пристъпя от крак на крак, все едно ще бие сервиз на Уимбалдън.

Връщам ти касовите бонове, картоните и ти нося списъка с документи за пред даи! - и ме гледа широко с големите си очи.

Благодаря! отговарям хладнокръвно. Боже, с нея мога да съм Сергей Брин, или Лари Пейдж, мога и Безос да съм, - мисля си. Но какво ми пречи да съм скромен реалтор. Ето моя приятел от фейса - Алек Пика, ами той постоянно публикува! С Маги на реалтор конференция в Херцег Нови -тя в костюм с панталон, с Маги в Тирол на реалтор етнографска среща, Маги с атлазена светлосиня котленска носия с бяла забрадка и сребърни пафти! С Маги на фестивала на виното в Сан Диего – Калифорния, с плисирана черна лятна рокля, на Голдън Гейт..

-Тук съм подчертала, за теб! -поглежда ме наведена тя – поглеждам пръста ѝ със сватбен пръстен, после местя поглед към очите ѝ, и сладката стресница в ъгъла на устните ѝ, аха да я пипна..

Дали си мисли какво гледам докато излиза от стаята?

От друг свят! Уимбълдън, Ролан Гарос, Мелбърн Оупън, Ню Йорк! Звездите по трибуните дошли да я гледат, лайсмените, доктора който професионално ѝ разтрива глезена.

Излизам, и едва не се блъскам в Маги.

-Обади ли се на техника, че единия датчик не се вижа? Пита ме тя.

-Не е онлайн? питам

-Не е онлайн! казва замечтано Маги

Ей, хубаво, че ми напомни! -мисля си

Да, да! казвам -не мога да разочаровам Маги аз.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 389122
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031